Har glömt kameran hela helgen...Suck

Och det är ju förskräckligt eftersom min underbara systerdotter Mathilda fyllde 9 år igår och vi var där på kalas och det ärju alltid lika mysig hon fick massa fina presenter, av oss fick hon ett Othellospel, drinparaply och nån slags utomhus bollleksak.... men framförallt så fick hon en upplevelse, hon skall komma hem till oss den 8 aug och skall sova över , då skall vi åka till Ävsborgs fästning och kolla på piratteater, gå på skatt jakt sen blir det en tjejdag, och en massa myspys, hon skall väl vara hos oss 4-5 dagar vi får se, skall be min lillayster skicka lite bilder som jag kan lägga in.
Sen idag var vi på middag hos mina svärföräldrar och träffade Annelies morbror och hans familj det var jätte kul för det var så länge sen vi såg dom, sen var det lika ljuvligt som alltid att träffa barnen och Lisa o Tobbe.
Sen har jag och Annelie börjat plocka fram för Campinghelgen nästa helg vi hoppas bara att vädergudarna står på våran sida.
Nej nu skall jag hoppa i sängen, skall ju snart upp och jobba.

Sov med kärlek i hjärtat // Helén

Kommentarer
Postat av: Marie

HEJ! Ha en trevlig campinghelg....

Nu sticker vi till Kållandsö.... hemma igen på söndag.

Många kramar Marie

2009-07-20 @ 02:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0