Födelsedagar, gran och mys, syskonbarn

Och vips så har denna veckan sprungit förbi... går fort fram men det känns helt ok faktiskt, ja i helgen blev det bara lite av det jag hade planerat, gjort, vi fick hämtat resten av grejerna hos Cattis, sen var vi på Lisebergs julmarknad, bakade gjorde vi på måndag em tillsammans med Cissis mamma och lillebror, igår var vi och köpte en liten minigran så vi får lite julmysigt, den blev så söt.
På jobbet flyter allt på, vi hade jättemysigt på lucia och idag satte vi upp granen och fixade lite, jag älskar verkligen mitt jobb.
Idag fyller min kära svåger 40, och i morgon fyller mosters älskade lilla hjärta 6 år, då skall hon och jag mysa största delen av dagen, skulle ha mött en gammal vän men får omboka det, jag har tid för alla men en i taget... hahaha.
Ja nu närmar sig julen och ett nytt år och jag ser fram emot 2012, jag jobbar nästan hela julen och nyår skall jag bara sova förbi för att slå upp ögonen den 1/1-2012 och glädjas åt det nya året med nya chanser.
Idag har jag gått av min jobbvecka för att vara ledig i hela 3 dagar och sen har jag hunnit städa tvätta och laga mat och nu väntar jag bara på min älskling som slutar jobbet om en stund.

Lite bilder....



Lite fika efter allt bak



Våran söta minigran



Mosters vackra lilla gumma.

Till mina syskonbarn


Jag känner så mycket kärlek till er alla
Ni skänker mig glädje varje dag
Ni är ljuset i mörkret
Ni är guldkanten i mitt liv
Jag älskar er så mycket
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0