Härligt med lördag

Uppe med tuppen för Cissi skulle till jobbet, har ätit frukost och plockat in tvätt och klockan är inte ens 7... men vad gör det jag är ledig och har inget inplanerat så blir jag trött sover jag lite till-
Gårdagen var perfekt, hämtade gullungen klockan 11 som bestämt, sen åkte vi in till stan, vi tog BR först för att hon skulle kolla vad hon ville ha i present, hon valde ett kastrullset för hon hade fått ett "kök" på morgonen av mamma och pappa, sen blev det karusell och en massa åkande i rulltrappor (hon älskar att åka i dessa) för att sen möte mamma för att gå och fika.
Fika gjorde vi på Åhlens och sen gick vi vidare för att kolla på NK:s julskyltning, sen blev det lite småärenden för att sedan åka hem.
På kvällen blev det lite god mat med min älskling och bara mys.
Nu skall jag sätta på lite julmusik, tända lite ljus och bara njuta.

Lite bilder



På väg mot stan



Söt flicka med snögubbe




God fika...




Ny fin mössa som hon fick av mormor




Mor och dotter...visst e vi lika



Ja en underbar dag var det.

Dagens svammel


Det är dags för nya vanor
att tänka i andra banor
Livet är en gåva
som vi måste vårda
Imorgon är visserligen en ny dag
men tänk om imorgon aldrig kommer
Jag lever idag
jag älskar alla idag

// Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0