Julen osv...

Ja då var julen förbi, vi firade en liten jul dagen innan dopparedagen hos min älsklings mamma det var så himla mysigt, god mat och trevligt sällskap ♥
På julafton jobbade vi båda hela dagen och på juldagen åkte jag till mina små älsklingar efter jobbet, igår var vi lediga och passade på att shoppa lite på mellandags rean för att sen åka till kärra och bära lite, vill bara att allt skall vara  färdigt så vi kan koppla av och bara leva vanligt, men det kommer, nu är det bara 4 veckor tills vi flyttar för gott, underbart
Idag har jag tvättat, plockat lite, snart skall jag iväg till min söta mamma och mysa för att sen åka och jobba kväll, sen blir det att sova gott bredvid mitt hjärta.

Dagens

Öppnar ögonen för
att se om det var sant
och det var det
Där var dom
dom vackra
ögonen och
dom tittade tillbaka
med kärlek i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0