Lyckad dag

Jag älskar att gå på Ullared, blev dock inte så mycket kläder bara en blus och ett linne och massa strumpor... sen blev det lite glas, gardiner, tavlor, blingbling, ramar, lampskärmar, och dessa kommer inga bilder på försen dom är på plats... det var en jättemysig dag.

Sen fick jag en stilla fråga om jag måste blogga om mitt nya liv för det sårar många, men det är ju faktiskt mitt liv och jag tycker inte att jag skriver något dåligt, jag är lika personlig som jag alltid varit och så här ser ju mitt liv ut nu och vem vet hur mitt liv ser ut om ett år, jo om man VÄLJER att läsa min blogg så får man se.
Jag är fullt medveten om hur kontroversiellt mitt förhållande är, men jag mår bra med henne och jag har aldrig klagat över mitt f.d liv ibland sker saker som man inte rår över, jag är fortfarande samma Helén men ny på många sätt, allt får ta sin tid.
Jag vill på inget sätt radera ut mitt tidigare liv för det har gjort mig till den jag är, jag står för allt jag gjort och tar konsekvenserna, för det är lika för alla, man kan inte ändra på det som skett, man kan bara önska att man gjort vissa saker i livet annorlunda.
Jag är ödmjuk inför framtiden och tar en dag i taget.

Dagens Tanke


En liten handling
ett litet fel
En stor handling
ett stort fel
Vad är stort och
vad är litet
Du är du och
jag är jag
Vi är alla olika
vem är jag
att döma
vad som är
litet eller stort


Ha en härlig dag // Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0