Snart e det jul...

Ja så vips var det onsdag, är ledig idag innan jag går på imorgon för att jobba hela julen, men det känns ok.
Denna veckan har vi bakat igen... bullar med lite olika fyllning, varit på Rusta, Cissi fick köpt en gitarr så igår kväll så spela hon och sjöng för mig ♥
Idag skall jag väl shoppa lite, kanske baka lite bröd, för mitt hjärta jobbar Hela dagen, jag håller dagen öppen för allt.
Igår fick vi årets julklapp på jobbet, en jättefin kniv Le >Zie (Paolo Robertos märke), men vi fick ingen almenacka.... nej jag skall inte klaga, jag är nöjd.





Dagens svammel

När kärleken slår till
vet man knappt vad man vill
att vara annorlunda är väl egentligen
att vi alla är olika.

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0