Snö...

Ja då blev det vinter igen, tycker faktiskt inte det var så länge sen den hemska snön försvann, nej jag är absolut ingen vinter människa.
har precis kommit hem från jobbet  (jobbat extra idag, det är bra precis när jag börjat heltid igen.. hahaha men men ) och lagat mat, chilli corn carne...mums snart skall jag åka och möta Cissi.
Igår var vi hos Maija och hämtade nyckeln så nu flyttar vi in i övermorgon, äntligen får min söta syter lite lugn och ro eftr att ha varit supersöt och stått ut med oss längre än väntat och inte har hon gnällt en enda gång ♥
Vi var på hemtex igår en sväng och fick handlat en kudde och lite diskhanndukar...
Och nu lite bilder... ( jag älskar min nya kamera)




Jättegott......



Grejerna från hemtex...kudden är underbar

Nej nu lite vila innan jag skall åka

Ha en härlig halkfri dag // Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0