Vår, kyla, hav och blommor

Ja nu är ju våren på väg även omdet är svårt att tro när termometern visar -6 på morgonen, men solen skiner och balkongen börjar sakta ta form och man kan sitta ute lite, det är så himla skönt.
Livet rullar på i vanlig fart och jag försöker njuta och ta vara på varje dag för man vet inte vad som händer imorgon.
Ihelgen var vi i Varberg för första gången i år och det var underbart men kallt, naturligtvis blev det en minisväng till Ullared och köpte lite krukor och sånt till balkongen, inte ett klädesplagg blev det ;)
Nu vankas det snart Påsk och naturligtvis jobbar jag påsk, har ju gjort det varenda år tycker jag, men jag kanske får ett litet påskägg ändå (annars ger jag mig själv ett)
och bara en sak till.... Cancer eller inte, hemsk sjukdom

Bjuder på en liten balkongbild (eller snarare blombild)



Dagens svammel

Var rädd om dom du älskar du kan förlora dom imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0