Enough is enough

Jag har haft en helt underbar dag, och tänker bara säga att jag tycker att man skall se sig om innan man kastar skit på andra.
Har idag bara njutit av trevligt sällskap, god mat och en underbar lägenhet, för jag gillar våran lägenhet så himla mycket och jag har tagit bilder.
Sitter nu vi datorn samtidigt som jag ser ut över hela stan, underbart, lite tomt hemma just nu eftersom min sambo arbetar, jag har ju fortfarande semster, börjar på måndag.
Tänker inte skriva massa idag men absolut blir det ett.....

Dagens svammel:

Jag öppnar ögat och där finns du
Jag sluter ögat och där finns du
Jag öppnade mitt hjärta och det tog du
Mitt hjärta log
Är det så fel



Sååå olika..... ändå så rätt, livet är ett mysterium



Vårat kök som väntar på att bli omtapetserat och ett bord med stolar som väntar på att slipas, oljas och bytas tyg på



Våran hall...



Vårat underbara rum



Vårat extra rum/ hjärtats musikrum



Vardagsrummet....



igen...

Ja så ser den ut, håller ju på att diskutera var vi skall sätta upp resten av tavlorna och alla våra foton, underbart och som sagt, när man gått igenom det jag har gjort (och tro mig jag skyller inte på någon....) så lär man sig uppskatta sitt HEM på ett sätt som ingen som inte varit bostadslös någonsin och då Menar jag någonsin kan förstå, vi tar alldeles för mycket förgivet här i livet men det sker saker som vi inte förväntat oss och man tror att saker skall bli på ett visst sätt men verkligheten är en helt annan och vem fan är perfekt, inte jag iaf.

Ha nu en underbar kväll för nu skall jag sätta mig i våran soffa, i vårat storarum, i vårat hem och inte göra några större planer för framtiden, utan ta en dag i taget och se vad som händer.

// Helén

Kommentarer
Postat av: gull-marie

Mysig lägenhet Helen,lycka till med den och erat förhållande.kram

2012-02-03 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0