Ensam är stark

För skall man klara sig i världen får man se till att man klarar sig själv för att klara andra, ibland undrar jag vad som rör sig i folks huvud, och om jag ser jävligt naiv och dum ut, men se det är jag inte jag vet mer än vad man tror och dessutom håller jag på att bli starkare dag för dag, ett hem gör underverk för ens inre styrka ( för muskler verkar jag sakna helt hahaha).
Hur många gånger kan man ha överseende med svek.

Jag man kan väl säga att det fick bli dagens svammel, för övrig rullar allt på, skall ju snart åka till London med Cissi men först skall vi hinna med dop och hålla tummarna för att dom inte nekar mig semester.

Och idag fick jag köpt mig ett par snygga skor......



bilden är från  www.brandos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0