Nytt år :)

Visst är det härligt med ett nytt år, och snart är det dags att flytta, bara 22 dagar kvar..... nu är oxå allt i Kärra färdigt, kändes lite konstigt när jag var där förra fredagen för sista gången och flyttade dom större möblerna (vilket gick sjukt smidigt tack vare mitt hjärta, hennes underbara mamma och lillebror och Cissis supersöta vän Helena ♥, Tack) annelie hade varit så snäll att hjälpt mig med massa kartonger ett par dar innan och vi fick även städat ur, så nu går livet framåt.
Annars rullar det på har varit förkyld igen...är det fortfarande men mår inte så dåligt så nu är det dags att jobba på igen.
Sen har man väl hunnit fynda lite på rean och ni vet ju hur det är.... så jävla roligt att shoppa och i synnerhet när det är billigt.
Denna vecka har varit härlig på många sätt ;) och jag ser fram emot varje ny dag och inser att jag faktiskt har det bra, sen finns det mycket kvar att jobba på och det gör jag men för att orka så måste man njuta av det som man har.
Skall åka och förnya mitt friskiskort som gått ur, har varit för slapp och lat och jag lovar inget (för jag ger inga nyårslöften för dom håller till 99% aldrig)men saknar att jympa och är ju ynkligt svag i mina armar så lite styrketräning skall det klämmas in med.

Lite bilder som avslutas med dagens svammel.....




Lite vår färger, den korallfärgade är från Rut m.fl och den blå från H&M



Haha man ser inte den svarta så bra den är med lite spets, från joy på rea :) och den vita från KappAhl



Cissi och Helena ♥ dom sjöng för mig... (ser dock ut som Cissi har svårt att se texten...)



En fin klänning...



...och en till




Nya träningskläder och japp jag gillar fortfarande rosa...



Denna fina kandelaber ficka jag i julklapp av Cissi



och detta supersöta halsband ♥

och nu till .....

DAGENS SVAMMEL

Det började som en kul grej
som blev verklighet
En chock men en trevlig sådan
En skön upplevelse
Jag vågade
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag hoppas ni alla får en härlig dag och helg// Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0