Värde

Ibland kommer man till insikt hur saker och ting fungerar och jag tillhör inte den naiva sorten, jag vet vem jag är vad jag vill (för det mesta iaf), börjar tröttna på att höra "du har ändrat sååå efter OP" men seriöst är det så jävla konstigt, jag har förändrat mig, men ger man sig inte att chans att lära känna mig nu så klaga inte, jag finns fortfarande här.
Livet är bara för stunden och jag har i alla fall tänkt att ta vara på varenda jäkla stund, för vem vet när allt tar slut...INGEN och då är det jäkligt försent att säga " jag önskade att...." eller "jag ångrar...." se till att säg sånt när tillfälle ges, att ångra saker är inte ens ett alternativ, för vad skall man göra åt det nu...
Ja nu har positiva klubben talat.
Igår var en skum kväll, drack nog lite mycket vin, men den slutade bra och idag är det kvällskiftet på jobbet, helt ok faktiskt, och på tisdag har jag bokat tid med en instruktör på friskis gym så kanske man kan få lite muskler och mindre mage och en fylligare bakdel hahaha.
Sen skall det bestämmas massa inför flytten... (20 dagar kvar)

Dagens svammel

En annorlunda känsla
en osäkerhet
En oro
ett lugn

Ha en skön söndag// Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0