Tiden springer iväg

Det är sjukt hur fort det går framåt och man märker att våren är på väg, igår fick jag och Cissi ett ryck och åkte till Ullared, det blev bara lite små kuliga saker, men vi älskar Ullared sååå mysigt och igår var det nästan inget folk alls.
I helgen som var, var vi på på dop där Cissi blev gudmor till ljuvligt söta Josefin, och på söndagen var min söta vän Helené här.
Invigde min balkong i solen i lördags, den är underbar nu fattas bara lite växter och sådant men det får bli lite varmare först.
Nu är det bara en vecka kvar till vi åker till London, det skall bli såååå himla kul, längtar verkligen.
Nu skall jag snart åka och äta lite lunch med min älskling sen blir det en sväng till stan därefter väntar jobbet, skall jobba hela helgen men det känns helt okej.

Här kommer lite bilder.. (älskar ju våran lägenhet så mycket och måste ju visa att vi börjar få upp lite på väggarna...)



Jag älskar vårat stora rum.. blir väl lite mer färger till våren





Hahaha japp den har jag gjort själv , älskar min stol <3



Tavlor från Ullared...



Söta Josefin med Från vä, gammelmormor, mamma Johanna, gudmor Jennie, Cissi, en rörd mormor och Prästen :)


Nej nu måste jag rusa

Ha en ljuvlig dag // Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0